.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
توصیه‌ هاشمی رفسنجانی به زنان اصولگرا

رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام گفت: حضور زنان در آينده مديريت‌هاي كشور قطعي است و بايد براي آن دوره بسترسازي شود.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومي مجمع تشخيص مصلحت نظام، هاشمي رفسنجاني رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام عصر امروز سه‌شنبه در ديدار جمعي از اعضاي شوراي مركزي جامعه حضرت زينب(س) و احزاب زنان اصولگرا، با بيان دلايل اسلامي و انساني براي توجه بيشتر به زن به عنوان موجودي با استعدادهاي بالا، گفت: انقلاب اسلامي از اولين روز پس از پيروزي به اين مهم توجه كرد و زنان نيز در همه عرصه‌ها ثابت كرده‌اند كه باعث پيشرفت اهداف نظام هستند.

وي مشكل عدم بكارگيري زنان در مديريت‌هاي كلان را برخاسته از سليقه دانست و افزود: هيچ منع قانوني و شرعي براي حضور زنان در مديريت‌ها نيست.

رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام زنان را نيمي از جامعه و افراد داراي راي در انتخابات خواند و گفت: بايد در جامعه فرهنگ سازي شود.

هاشمي رفسنجاني با تقدير از رشد آگاهي زنان، به قبولي با درصد بالاي آنان در كنكور اشاره كرد و اظهار داشت: حضور زنان در آينده مديريت‌هاي كشور قطعي است و بايد براي آن دوره بسترسازي شود.

وي در ادامه افزود: بايد زن‌هاي متعهد وارد عرصه‌هاي انديشه و فرهنگ شوند و در تصميم‌سازي‌ها و تصميم‌گيري‌هاي داخلي و بين‌المللي پيشتاز باشند و يكي از راه‌هاي تقويت انقلاب توجه به خواسته‌هاي بر حق زنان در امور مختلف است.

در آغاز اين ديدار بهروزي مسئول جامعه زينب و چند تن از زنان ديگر به بيان ديدگاه‌هاي خود در خصوص مسايل مختلف پرداختند.

بهروزي دبير جامعه حضورت زينب (س) در اين ديدار افزود: با توجه به انتخابات آتي رياست جمهوري انتظار جامعه برگزاري انتخاباتي پرشور، وسيع و مورد اعتماد مردم است.

حاضران در اين جلسه اظهار اميدواري كردند كه در دولت آينده از زنان نخبه، فرهيخته و شايسته براي احراز وزارت و معاونت در مجموعه دولت استفاده شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.503 seconds.